kapat
Arama Geçmişi
      Dizi Ağır Yara

      Dizi Ağır Yara

      85 % (8683)
      Önerilen
      mevsimler
      Ağır Yara
      Sırala
      • İlk olarak,
      • son olarak
      • Maleki, Nemat Rızabadi tarafından yönetilen başarılı bir şirketin yöneticilerindendir. Rızabadi, Maleki'yi Norveçlilerle önemli bir petrol anlaşması için müzakere etmesi konusunda görevlendirir. Norveçliler, anlaşmayı imzaladıktan sonra, birkaç milyon dolar olan anlaşma bedelini şirketin hesabına yatırmak isterler fakat...
        Maleki, Nemat Rızabadi tarafından yönetilen başarılı bir şirketin yöneticilerindendir. Rızabadi, Maleki'yi Norveçlilerle önemli bir petrol anlaşması için müzakere etmesi konusunda görevlendirir. Norveçliler, anlaşmayı imzaladıktan sonra, birkaç milyon dolar olan anlaşma bedelini şirketin hesabına yatırmak isterler fakat...
        91% (206 Oy ver)
      • Nimet Rizabadi, Maliki'den Norveçlilerle yapılan sözleşme dolayısıyla villasına bir davet vermesini istiyor. Şirketin tüm üyeleri ve aileleri davete çağrılıyor. Maliki ve eşi Semira'nın bir planı var...
        Nimet Rizabadi, Maliki'den Norveçlilerle yapılan sözleşme dolayısıyla villasına bir davet vermesini istiyor. Şirketin tüm üyeleri ve aileleri davete çağrılıyor. Maliki ve eşi Semira'nın bir planı var...
        92.4% (137 Oy ver)
      • Nimet Rizabadi'nin cesedi, Maleki'nin villa hamamında bulunur. Ölüm nedeni, aynı anda alkol ve afyon tüketimi olarak belirlenir. Uzun yıllardır İran dışında yaşayan ve yurt dışı ofislerini yöneten Hacı Amca'nın kızı Mansure İran'a gelir...
        Nimet Rizabadi'nin cesedi, Maleki'nin villa hamamında bulunur. Ölüm nedeni, aynı anda alkol ve afyon tüketimi olarak belirlenir. Uzun yıllardır İran dışında yaşayan ve yurt dışı ofislerini yöneten Hacı Amca'nın kızı Mansure İran'a gelir...
        88.6% (91 Oy ver)
      • Malik, Rizabadi ailesini şirketten hisselerini almaya zorladığı için çok mutlu. Ancak eski çalışanlardan Karim'e başvurduğu bir sorunla karşılaşıyor...
        Malik, Rizabadi ailesini şirketten hisselerini almaya zorladığı için çok mutlu. Ancak eski çalışanlardan Karim'e başvurduğu bir sorunla karşılaşıyor...
        94.2% (82 Oy ver)
      • Şirket Rizabadi'nin arkasında Naser'in yasadışı işlerinden haberdar olan malik, bu aile üzerindeki baskısını artırmak için medyada Naser'in uyuşturucu ticaretiyle ilgili olduğunu ifşa ediyor. Mansure, malik ile uzlaşma arayışındadır ve ...
        Şirket Rizabadi'nin arkasında Naser'in yasadışı işlerinden haberdar olan malik, bu aile üzerindeki baskısını artırmak için medyada Naser'in uyuşturucu ticaretiyle ilgili olduğunu ifşa ediyor. Mansure, malik ile uzlaşma arayışındadır ve ...
        95.6% (90 Oy ver)
      • Samira, gösterişli ve sevdiği evini satın aldı ve yeni evine taşınıp dekorasyonunu yapıyor. Mezaferi, Ahvan'ı yanına alabilmek için onun ofisine gider ve malik de Ahvan için bir tuzak kurmuştur.
        Samira, gösterişli ve sevdiği evini satın aldı ve yeni evine taşınıp dekorasyonunu yapıyor. Mezaferi, Ahvan'ı yanına alabilmek için onun ofisine gider ve malik de Ahvan için bir tuzak kurmuştur.
        90% (80 Oy ver)
      • Malik, Kish ofisinde bazı belgeleri Mansure'ye gösterir ve ona, Naser'in başına gelen olaylar nedeniyle, onun ve Naser'in İran'dan gitmesini önerir ve Mansure'den şirketin kurtarılması için şirkete tam vekalet vermesini ister ve...
        Malik, Kish ofisinde bazı belgeleri Mansure'ye gösterir ve ona, Naser'in başına gelen olaylar nedeniyle, onun ve Naser'in İran'dan gitmesini önerir ve Mansure'den şirketin kurtarılması için şirkete tam vekalet vermesini ister ve...
        87.4% (76 Oy ver)
      • Maliki şirkete girer ve personel tarafından karşılanır. Hayal ettiği şeye ulaşmış ve güç koltuğuna oturmuştur. Meysam birkaç gündür Maide'yi aramaktadır ve onunla iletişime geçer ama Maide cevap vermez. Samira, Kimya ile birlikte kuzeye gitmektedir ve …
        Maliki şirkete girer ve personel tarafından karşılanır. Hayal ettiği şeye ulaşmış ve güç koltuğuna oturmuştur. Meysam birkaç gündür Maide'yi aramaktadır ve onunla iletişime geçer ama Maide cevap vermez. Samira, Kimya ile birlikte kuzeye gitmektedir ve …
        92.6% (75 Oy ver)
      • Yaşanan olaylarla birlikte Malik tehlike hissediyor. Çevresindekilerin pay isteği bir yana, Nasır ve Mansure'nin geri dönüş tehlikesi zihinlerini daha fazla meşgul ediyor. Şimdi bu durumdan kaçış yolu bulması gerekiyor.
        Yaşanan olaylarla birlikte Malik tehlike hissediyor. Çevresindekilerin pay isteği bir yana, Nasır ve Mansure'nin geri dönüş tehlikesi zihinlerini daha fazla meşgul ediyor. Şimdi bu durumdan kaçış yolu bulması gerekiyor.
        93% (81 Oy ver)
      • İlk yönetim kurulu toplantısı Mansure, Nasır ve Mirluhi'nin yokluğunda yapılacak. Bu toplantıda Semira, Meysam ve Kimiya da bulunuyor. Semira, Kimiya ile Malik'in ilişkisine daha fazla duyarlı hale geldi. Malik, oğlunu daha büyük işlere dahil etmeyi ve şirketin gelecekteki yönetimini ona devretmeyi planlıyor... Malik ve Meysam Dubai'ye gidiyor, Semira ve Kimiya ise kuzeye doğru yol alıyorlar ve...
        İlk yönetim kurulu toplantısı Mansure, Nasır ve Mirluhi'nin yokluğunda yapılacak. Bu toplantıda Semira, Meysam ve Kimiya da bulunuyor. Semira, Kimiya ile Malik'in ilişkisine daha fazla duyarlı hale geldi. Malik, oğlunu daha büyük işlere dahil etmeyi ve şirketin gelecekteki yönetimini ona devretmeyi planlıyor... Malik ve Meysam Dubai'ye gidiyor, Semira ve Kimiya ise kuzeye doğru yol alıyorlar ve...
        92% (80 Oy ver)
      • Meysam'ın Dubai'de hapsedilmesi, Malik için yeni bir kriz oluşturdu. Olayın çözülmemesi ve Meysam'ın idam edilmesi endişesi, Malik ve Semira'nın yüreğine bir korku salıyor ve hayatlarının dengesini alt üst ediyor. Kötü bir güç onları sarmış durumda ve bundan kurtulmak için bir çare bulmaları gerekiyor.
        Meysam'ın Dubai'de hapsedilmesi, Malik için yeni bir kriz oluşturdu. Olayın çözülmemesi ve Meysam'ın idam edilmesi endişesi, Malik ve Semira'nın yüreğine bir korku salıyor ve hayatlarının dengesini alt üst ediyor. Kötü bir güç onları sarmış durumda ve bundan kurtulmak için bir çare bulmaları gerekiyor.
        92.6% (76 Oy ver)
      • Şirketin lastik deposunda kasıtlı yangın çıkmasından sonra bir başka kriz başlamış ve bu durum mal sahibini ve diğer ortaklarını etkilemiştir. Maliki, bu olayların arkasında Mirlohi ve Nasır'ın olduğunu düşünmekte ve onları yolundan kaldırmak istemektedir. Maliki, onlardan kurtulmak için bazı planlar yapmaktadır...
        Şirketin lastik deposunda kasıtlı yangın çıkmasından sonra bir başka kriz başlamış ve bu durum mal sahibini ve diğer ortaklarını etkilemiştir. Maliki, bu olayların arkasında Mirlohi ve Nasır'ın olduğunu düşünmekte ve onları yolundan kaldırmak istemektedir. Maliki, onlardan kurtulmak için bazı planlar yapmaktadır...
        88% (80 Oy ver)
      • Maleki gizlice belgeleri ve varlıkları Meysam'a devretme işlerini hazırlıyor... Samira'nın malikânede amca ile olan ilişkisini ifşa etmesiyle Maleki ve Rizabadi aileleri yeni bir zorlukla karşı karşıya kalıyor. Meysam ve Maede bu haberi duyunca şok oluyorlar. Bu sır, başka hikayelerin başlangıcı olacak...
        Maleki gizlice belgeleri ve varlıkları Meysam'a devretme işlerini hazırlıyor... Samira'nın malikânede amca ile olan ilişkisini ifşa etmesiyle Maleki ve Rizabadi aileleri yeni bir zorlukla karşı karşıya kalıyor. Meysam ve Maede bu haberi duyunca şok oluyorlar. Bu sır, başka hikayelerin başlangıcı olacak...
        92% (80 Oy ver)
      • Maide'nin ölümüyle Maleki ve Rizabadi aileleri arasındaki anlaşmazlık en üst seviyeye çıkıyor. Mansure, Nasır ve Mirluhi'nin İran'a girişini bir an önce hazırlamaya çalışıyor. Samira, oğlu hakkında yaptığı iddia ile ailesini kendi yarattığı bir bataklığa sürüklemiş durumda ve Maide'nin ölüm haberinden sonra ruh hali daha da bozuluyor...
        Maide'nin ölümüyle Maleki ve Rizabadi aileleri arasındaki anlaşmazlık en üst seviyeye çıkıyor. Mansure, Nasır ve Mirluhi'nin İran'a girişini bir an önce hazırlamaya çalışıyor. Samira, oğlu hakkında yaptığı iddia ile ailesini kendi yarattığı bir bataklığa sürüklemiş durumda ve Maide'nin ölüm haberinden sonra ruh hali daha da bozuluyor...
        91.8% (68 Oy ver)
      • Hanıye'nin beyin ölümü, Samira'nın ruh hali ve diğer yandan Maede'nin ölümü Meysam üzerinde yarattığı etkiyle Maleki ailesi dağılmış durumda ama Malek ailesini her şekilde korumak istiyor. Mozafferi ve İhvan'ın öldürülmesi ve kimiya'nın gitmesiyle Malek yalnız kalmıştır. Malek, ailesini Hacı Amca'nın ölümünden dolayı üzerlerinde dolaşan uğursuz güçten kurtarmak istiyor. Malek, Rizabadi'lerle tek başına mücadeleye girişiyor...
        Hanıye'nin beyin ölümü, Samira'nın ruh hali ve diğer yandan Maede'nin ölümü Meysam üzerinde yarattığı etkiyle Maleki ailesi dağılmış durumda ama Malek ailesini her şekilde korumak istiyor. Mozafferi ve İhvan'ın öldürülmesi ve kimiya'nın gitmesiyle Malek yalnız kalmıştır. Malek, ailesini Hacı Amca'nın ölümünden dolayı üzerlerinde dolaşan uğursuz güçten kurtarmak istiyor. Malek, Rizabadi'lerle tek başına mücadeleye girişiyor...
        92.8% (244 Oy ver)
      • "Zakhm Kari" dizisinin birinci sezon özeti
        89% (65 Oy ver)
        "Zakhm Kari" dizisinin birinci sezon özeti
        89% (65 Oy ver)
      loader

      Yıldızlar

      loader

      ... Daha Fazla Görüntüle

      Oyuncu kadrosu

      loader

      ... Daha Fazla Görüntüle

      Yorumlar Dizi Ağır Yara

      سریال زخم کاری جدیدترین ساخته محمد حسین مهدویان پس از پخش ۱۵ قسمت به انتها رسید و مخاطبان فراوانی را با خود همراه کرد. اما زخم کاری رقیب جدی ای نداشت و برای مخاطبانی که تصمیم شان تماشای یک سریال ایرانی بود گزینه ی دیگری که قابل اعتنا باشد دیده نمی شد. اگرچه که چند قسمت ابتدایی این سریال با چند قسمت پایانی سریال می خواهم زنده بمانم همزمان شده بود اما این مسئله به طور کلی باعث ایجاد رقابت نشد. بااین حال موارد دیگری نیز در پربازدید شدن این سریال دخیل اند؛ تسلط محمدحسین مهدویان روی میزانسن، قواعد ژانر و انتخاب ریتم مناسب، در جذب مخاطب تاثیر بالایی داشت.
      از طرف دیگر انتخاب جواد عزتی به عنوان بازیگر امتحان پس داده ای که نقش آفرینی اش در تمام ژانرها مورد توجه قرار می گیرد در استقبال فراوان مخاطب بی تاثیر نیست. عزتی بازیگری است که به صورت فرامتنی توانایی جذب مخاطب را دارد. حضور رعنا آزادی ور که کاراکترش متفاوت از منبع اقتباس و سمیرای رمان بیست زخم کاری طراحی شده بود و در این بین سازندگان تلاش کرده بودند او را به لیدی مکبث نزدیک کنند، در نقش یک زن شیطان صفت، تحریک کننده، فتنه گر و جاه طلب باعث خلق یک کاراکتر خاص و کمتر پرداخته شده در سینمای ایران شده بود و این موضوع با درک درستی که او از نقش داشت همراه شد و نقطه عطف کارنامه کاری او را رقم زد.

      اولین مشخصه مثبت این سریال، اقتباس است. موضوعی که کمتر در سینما و سریال سازی کشور دیده می شود. این بار از یک رمان ایرانی. اتفاق مثبتی که در دیده شدن سریال و موفقیت نسبی بین بینندگان مشهود است. درون مایه رمان، جذابیت کافی برای ساخت یک سریال را دارا است و انتخاب هوشمندانه ای بوده است. داستان شخصیتی که پس از سال ها می خواهد طبقه خود را تغییر دهد و یک جنگ خانوادگی پر تلفات را آغاز می کند. البته مهدویان با تغییرات گسترده ای متن سریال را پیاده کرده است اما اینکه چقدر در ساختار متن ضعف وجود دارد و اینکه چقدر در بنای ایجاد شده موفق عمل کرده است جای بحث وجود دارد.

      متن زخم کاری در چینش رویدادها درست عمل می کند. قصه گویی منظم و منطقی ای دارد. به شکلی پیش می رود که در هر قسمت به مانند سریال های برتر روز دنیا غافلگیری داشته باشد؛ اتفاقی که هم بیننده را جذب کند و هم او را برای قسمت بعد منتظر بگذارد. این قاعده سریال سازی در حد بالایی در زخم کاری رعایت شده است اما برویم سراغ ضعف ها. نکته اول آشنایی با مالک و سمیرای سریال و اساسا مواجهه با شخصیت ها است.

      زخم کاری یک الگوی بومی سازی و مدرن سازی شده از نمایش مکبث شکسپیر است که خودش اقتباسی از یک کتاب رمان کوتاه به همین اسم است. سریال پر از عناصری است که هم باید در یک اقتباس ادبی جا خوش کرده باشد و هم در یک فیلم گنگستری ایرانی وجود داشته باشد، «محمد حسین مهدویان» در مقام کارگردان اگر صدای آن موسیقی متن و بتمن! نشان دادن قهرمان داستان را کمتر کند، اثری ساخته که تقریبا هیچ نقصی ندارد.

      رویکرد کلی تدوین در سریال زخم کاری را چنین می شود شرح داد، هر صحنه برای بیان اطلاعاتی مشخص به مخاطب طراحی شده و معمولا با انجام رساندن این کارکرد شاهد فید به سیاهی یا کات به صحنه بعدی هستیم. تقریبا آنچه که تا کنون از بازی های سریال گفته و شنیده شده، حاصل انتخاب ها روی میز تدوین است که باعث شده در نماهای متقابل پویایی صحنه و تداوم احساسی در ارتباط کاراکترها برقرار باشد و این شیوه فیلمسازی سریع و مبتنی بر نماهای محدود مهدویان در جذب مخاطب موفق باشد.
      حاصل چند فیلم، سریال و مستند نشان می دهد که مهدویان و همکارانش به یک شیوه و رویه ثابت در تولید رسیده اند که به اقتضای قصه، فضا و ژانر، در عین ثبات رویکرد، فقط در جزییات اجرا تغییر می کند؛ شیوه و رویه ای از مرحله نگارش فیلمنامه تا پس از تولید و روی میز تدوین را شامل می شود و حالا بعد از یک دهه تکرار و تداوم بعید است که تغییر محسوسی را در آن شاهد باشیم.